ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی و همه آنچه درمورد ساخت اسکلت فلزی باید بدانیم.

ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی و همه آنچه درمورد ساخت اسکلت فلزی باید بدانیم.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفیخدمات طراحی لوگو 

 کار طراحی لوگو   به این صورت می باشد که مشاوران مختلف، تیم های طراحی لوگو را راهنمایی و کمک می کنند تا بتوانند شغل و تخصص کارفرما را برای تیم طراحی تشریح کنند  تا تیم طراحی بتواند با شناخت دقیق از حوزه فعالیت کارفرما بهترین ایده را ارایه کند.

دامنه فعالیت های طراحی لوگو 

طراحی آرم و لوگو کاری یک جانبه نیست و حتی در شرایطی که لوگو از هر لحاظ مناسب باشد می تواند از نظر کارفرما مورد پسند نباشد، چرا که ذاتا کارهای گرافیکی بر اساس سلایق شاخص گذاری می شوند و هیچگاه کسی نمی تواند سلیقه ذاتی کسی را تغییر دهد.

معرفیشرکت طراحی لوگو 

شرکت طراحی لوگوسپنتابا تجربه چندین ساله خود، ترکیبی از خلاقیت های مختلف را دور هم جمع آوری کرده اند و همواره ایده های نو را به نمایش قرار می دهند، حضور تخصص های مختلف در تیم های طراحی به ما اجازه مانور بیشتری را در طراحی آرم، لوگو تایپ، نشان نوشته، نشانه و تبلیغات اینترنتی می دهد.

  • فرشته شجاع
  • ۰
  • ۰

باید ها و نباید های بازاریابی آنلاین 

 اعتقاد ما بر این است  که استراتژی بازاریابی آنلاین امری است ضروری که نباید از آن چشم پوشی کرد چرا که فرصت هایی که در دنیای دیجیتال است را نباید از دست داد. زیک استراتژی یکپارچه دیجیتال به شما مبنا و اساس تمام فعالیت های بازاریابی آنلاینرا می دهد، اما هنوز بسیاری از شرکت ها یک استراتژیبازاریابی دیجیتال ندارد! استراتژی دیجیتال مارکتینگ  موثر شرکت شما را به تصمیم گیری درست در کسب موفقیت آنلاین کمک خواهد کرد. یک مدل فرآیند استراتژی، چارچوب یک توالی منطقی را برای حصول اطمینان از گنجایش تمام فعالیت های کلیدی توسعه و اجرای استراتژی، فراهم می کند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال یک کانال استراتژی است با ویژگی های زیر:

  • کسب اطلاعات بواسطه پژوهش در رفتار مشتری و فعالیت بازار (واسطه ها، ناشران و رقبا )
  • مبتنی بودن بر اهداف آینده آنلاین و آفلاین سهم کانال
  • برقراری ارتباط با مشتریان جهت معرفی تفاوت های کانال به آنها و تشویقشان به استفاده از محصولات
  • مدیریت یکپارچه کانال

به عبارت دیگر فرایند تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ تعیین می کند که چگونه شرکت ها باید:

  • به اهداف فروش و برتری در بازار برسند
  • برای اکتساب، تبدیل، نگهداری و رشد و خدمات بودجه بندی کنند
  • از مزایای کانال استراتژی برای بالابردن و رشد برند خود استفاده کنند
  • اولویت بندی مخاطبان هدف در کانال
  • اولویت بندی محصولات موجود در کانال
  • فرشته شجاع